TvåBlirTre

Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

Anastasia & Snövit

Av Jacquline - 25 februari 2010 07:26

Klockan är 7, jag är ledig och kan inte sova, irriterande. Vaknade väl typ 05.30 när Mick skulle upp till jobbet. Sen kunde jag inte somna om pga massa sammandragningar, onda sådana :/ Sen när de väl hade lugnat ner sig och jag tänkte sova så fick jag världens klump i magen när jag blundade och såg de där äckliga monstrena i Anastasia framför mig, huuua! Jag kan se i princip vilken skräckfilm som helst utan att bli de minsta berörd.. men Anastasia och häxan i Snövit!! Där går gränsen. ;) Jag kan höra bakgrundsmusiken i Anastasia framför mig och jag ryser genom hela kroppen. Eller häxan i Snövit, jag hade en kund på bion en gång som såg precis ut som henne. Jag höll nästan på att börja gråta, haha! Allt fäster och gnager sig fast i huvudet så lätt när man är liten, sånt som var obehagligt då tycker man är obehagligt hela livet. För första gången förstår jag 15 års gränsen på filmer, okej jag syftar inte på Snövit och Anastasia, de var nog jag som var lite överkänslig. Men de ända riktiga skräckfilmer jag har sätt som jag minns riktigt äckliga, de är de som jag såg när jag var 10-12 år. Jag blir så besviken varje gång jag ser en skräckfilm för jag får aldrig den där riktigt rysliga känslan. Varför man nu vill ha den....  


Nu ska jag kila upp och äta frukost. Jag mår illa och de brukar konstigt nog betyda hungrig nu för tiden. Ikväll ska jag in till stan och kolla på High school Musical, innan dess blir det nog bara lugnt :) Kommer lite nya magbilder senare idag oxå, får ju hålla mig till rutinerna.


Puss Puss

 
 
Lea

Lea

17 mars 2010 10:38

Hej
Förstår hur det känns. Här kommer en rolig lista på filmer man inte bör se medans man äter http://lista.se/listor/filmer-du-inte-br-se-medans-du-ter-901/

Mvh Lea =)

http://glowingstar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacquline - 6 augusti 2010 23:23

Framöver så kommer jag att skriva på http://mammatilllowe.blogg.se istället, hoppas ni fortsätter att läsa!!! :D<3 ...

Av Jacquline - 29 juli 2010 19:46

Jaha då rinner tårarna igen.... men det får bli så här nu, jag orkar inte kämpa mer, tyvärr. Det är väl ingen hemlighet och i morgon vet alla ändå. Jag och Lowe kommer flytta till pappa tills de att jag och Lowe hittar en egen lägenhet. Självklart ho...

Av Jacquline - 29 juli 2010 10:55

Oh vilken kreativ morgon :) Gick upp klockan 8 efter att ha legat och snackat med min lilla prins i sängen någon timma. Insåg att det inte fanns nått att äta till frukost så tänkte baka scones. Insåg att det varken fanns mjölk eller smör så sprang bo...

Av Jacquline - 28 juli 2010 20:38

Så nu har min duktiga prins blivit vaccinerad, han fick till ett litet tjut men sen blev han tyst när jag tog upp honom. Jag ville dock inte se så jag gick där i från, började ju nästan gråta av att gå in i rummet haha, jag är lite larvig men sprutor...

Av Jacquline - 28 juli 2010 10:37

Hej igen!! Jag och Lowe har varit hos pappa några dagar, där av min kassa uppdatering. Har inte mått nå vidare bra så har inte haft någon ork. Idag ska iallafall Lowe till BVC och få sin 3 månadersvaccin, usch hoppas att han inte blir allt för f...

Presentation


Skriver om mitt liv som 17 årig mamma till Lowe. En liten prins född 29 April 2010.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Dagens länkar

Dagens Länkar

bubbelroom

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor

Tidigare år

Sök i bloggen

Bloglovin

Bli mamma

Lnk Juice


Ovido - Quiz & Flashcards